תעודת אחריות
כתב שרות
לתיקון מוצרי חשמל ביתיים
שנת 2024
מנוי נכבד,
הרשה לנו לברך אותך ולהודות על הצטרפותך כמנוי ב-אלקטריק גולד,
מסמך זה הינו כתב שירות המפרט את מגוון השירותים שהנך זכאי לקבל כמנוי וכן את הזכויות והחובות ההדדיות.
אנו נשמח לעמוד לרשותכם בכל פניה למוקד השירות.
- הינך זכאי לקבלת שירות על כל מוצרי חשמל הבתיים שקיימים בביתך לא יינתן שירות למייצר קרח במקרר ,דליפת גז ממקרר וגומיות, שבר באינדוקציה , שבר בטלוייזיה מחשבים מכל סוג פלאפונים , טלפונים , טאבלטים , קונסולות משחק ובלבד ששולמו דמי המנוי עבור המוצרים והתוספות ושגיל המוצרים אינו עולה על 15 שנים ושווי כל מוצר אינו עולה על 15,000 ₪ והם אינם משמשים לשימוש מקצועי ו/או מסחרי ו/או תעשייתי ולחברה המייצרת אותם יש סוכנות מכירות בישראל המייבאת ונותנת שירות וברשותן נמצא מלאי חלקי חילוף זמין, ובתנאי שמודבקת על המוצר מדבקת אחריות של החברה .ובתנאי שנציג החברה בדק את מוצריו ואישר את תקינותם .
- חריגים כלליים:
- למעט האמור לעיל לכל יתר המוצרים הקימיים למנוי לא ינתן כיסוי במקרים הבאים:
- אין חריגים הכל בכיסוי !!!
- תנאים כלליים:
- השירותים יינתנו בכל מקום בשטחי מדינת ישראל באזורי יהודה שומרון ובכל האזורים בהם השליטה המוחלטת הינה שליטה ישראלית ודרכי הגישה למקום הינם בשליטה ישראלית מלאה אשר אינה מסכנת את נותני השירות.
- השירות יבוצע במידת האפשר במקום הימצאות המכשיר, אם לא יהיה ניתן לבצע את השירות במקום הימצאותו, תהיה הובלת המכשיר ממקום הימצאותו למעבדת השירות וחזרה באמצעות החברה ועל חשבונה.במידה ולא הצלחנו לתקן תקבלו מכשיר חדש דומה על חשבוננו . ( לפי הקיים אצל ספקי החברה )
- היקף השירות:
- מובהר בזאת כי הכיסוי בכתב שירות זה, אינו כולל תיקון אשר בוצע שלא באמצעות החברה ו/או מי מטעמה, והיא לא תפצה את מקבל השירות בסכום כלשהו עבור תיקון שלא באמצעותה.
- מוקד השירות זמין 24/6 כולל שישי וערבי חג עד 12:00, השירות יינתן בבית הלקוח בכל ימות השבוע .
- מועדי קבלת השירות בפועל יהיו תוך 24 שעות מיום פתיחת קריאת השירות במוקד החברה. הגולן ואזורים מעבר לקו הירוק תוך 3 ימי עסקים.
- השרות לא כולל אלומיניום בתריס חשמלי ותחזוקה שוטפת של כל המכשירי חשמל שהינה באחריות הלקוח.
- השירות יכנס לתוקף בתום תקופת המתנה בת 14 ימים ממועד תשלום המנוי ובתנאי שבתקפה זו המכשיר היה תקין.
- כתב שירות זה נותן כיסוי להחלפת חלקים בחלקים תחליפיים התואמים את החלקים שהוחלפו ועונים על תקן היצרן.
- השירות יינתן למכשירים המצויים בכתובת הדירה הרשומה בכתב המנוי בלבד (לא כולל יחידת דיור) על בעל המנוי לעדכן את החברה בעת שינוי כתובת.
- מובהר בזאת כי הלקוח מודע לכך שמעת קבלת שרות תיקון ו/או החלפת מוצר הוא יהיה מחוייב להישאר בשרות למינימום 12 חודש או בתשלום הנזק ששולם בכפוף להסכם שחתם הלקוח.
- השתתפות בשירות:
- סכום ההשתתפות בשירות של המקבל השירות עבור כל קריאת שירות למכשיר יהיה בסך 150 ש'ח כולל מע''מ למעט מזגנים מעל 4.25 כ''ס שבהן ההשתתפות העצמית תהיה בסך של 360 ש''ח כולל מע'מ. תשלום זה יושלם לאיש השירות כנגד חשבונית.
- מקבל השירות ישלם דמי השתתפות בסך של 95 ש'ח כולל מע'מ במקרה של קריאת שווא. גם אם הטכנאי לא התבקש לתקן את המוצר התקול ו/או אם התברר שהמוצר תקין ו/או שאין כיסוי לתיקון המוצר(לא ינתן כיסוי למזגן מוסתר בהחלפה רק בתיקון ). המנוי זכאי לתיקון חוזר ללא עלות למשך שישה חודשים ממועד התיקון הקודם ובלבד שתיקון זה מתייחס לחלקים ו/או לעבודה שבוצעה קודם לכן.
- ההשתתפות העצמית המצטברת שתשולם בגין תיקונים למכשיר אחד במשך שנת שירות לא תעלה על סך 380 ש''ח כולל מע''מ ובמקרה של מזגן מעל 4.25 כ''ס 720 ש''ח כולל מע''מ.
- במקרה של אי תשלום דמי השתתפות עצמית ע''י מקבל השירות, החברה רשאית לבטל את המנוי לאלתר והמנוי לא יהיה זכאי להחזרים.
- תמורת תוספת של 9.ש"ח בחודש ( מובנה בחבילות סילבר ופלטינה ) ניתן לבטל את ההשתפות העצמית .
- .מוצר חדש שני באותה שנת שירות הלקוח יחוייב ב 50% מעלות המוצר .מוגבל עד 2 מוצרים בשנת ביטוח
- תקופת השירות:
- תקופת המנוי הינה לתקופה לא מוגבלת אלא אם המנוי ביקש לבטל .( יחודש באופן אוטומטי )
- באפשרותך לבטל את המנוי תוך 14 ימים מיום ביצוע העסקה או מיום קבלת כתב השירות, לפי המאוחר ללא גביית דמי ביטול. במידה וצרכת במהלך תקופה זו תבוטל העסקה בניכויי התמורה היחסית בעד השירות שניתן. ביטול מנוי לאחר 140 ימים יזכה אותך בסכום היחסי שנותר לתקופת המינוי ובמידה ולא צרכת שירות, ביטול מנוי כרוך בתשלום דמי ביטול בגובה של 5% או 100 ש''ח מסכום העסקה הנמוך *** מבניהם. לביטול המנוי, נא לשלוח למייל: service@goldelectric.co.il
-
בכפוף לאמור לעיל, ובמידה ורכשת שירות למשך שנתיים או יותר, צרכת שירות ותקבל זיכוי כספי עבור השנים שנותרו.
- נזקים
- בעת נזק או אובדן כלשהו כתוצאה ממתן השירות, על המנוי להודיע לחברה תוך 72 שעות בכתב.
- החברה ו/או מי מטעמה תפצה את המנוי על כל נזק שיגרם למכשיר כתוצאה ממתן שירות ובכפוף לכל דין, פיצויי יינתן רק אם המנוי יאפשר לחברה את בדיקת הנזק במכשיר ולא יאחר מ72 שעות ממתן השירות.
- לא יינתן כיסוי לתקלות בלוח חשמל.
- המנוי יאפשר לחברה ו/או מי מטעמה לתקן את הנזק, במידה וימצא כי הוא באחריותה.
- בקרות מקרה האירוע הקובע הינו כתב השרות שנמצא באתר החברה בכתובת : https://goldelectric.co.il/service-details/
- מוצר חשמל ייחשב – כיירים חשמליות בלבד ( לא גז ) , מקרר , מכונת כביסה , דוד שמש , תנור , מדיח כלים , מזגן , מיקרוגל , מייבש כביסה , טלוויזיה , שואב אבק , מיקסר חשמלי , מכשירי חימום , מאווררים, קומקום חשמלי. תריס חשמל